קידום אתרי דילים וקופונים
בשנה האחרונה רשת האינטרנט הישראלית החלה לצמצם את הפער לעומת חו"ל בכל הקשור לקטגוריות אתרים חדשות, וכיום רואים יותר ויותר אתרים המציעים קופונים או שירותים במחירים אטרקטיביים במיוחד גם לקהל הישראלי.
אמנם מדובר באתרים שקל יחסית להקים אותם מבחינה טכנית, אך קידום של אתרים כאלו הינה משימה לא קלה בכלל! הסיבה העיקרית לכך היא שהם מתעדכנים כמה וכמה פעמיים ביום או שחלק גדול מהתוכן שלהם נחשף רק לגולשים רשומים. אלו הן מגבלות שיכולות להקשות מאוד על פעולות הקידום אם לא יודעים כיצד לגשת אליהן בצורה הנכונה.

כמה גרסאות של דף הבית
אתרי קופונים מציגים לעיתים כמה גרסאות כמעט זהות של דף הבית בשינויים קטנים למדי כאשר כל דף שכזה עדיין נחשב בעיני גוגל לדף נפרד בגלל שכתובת ה – URL מכילה פרמטרים נוספים. כך עלולה להיווצר באתר בעיה של תוכן כפול.
למרבה המזל, בכלי מנהלי האתרים של גוגל, ישנה אפשרות לשלוט בפרמטרים של כתובת אתר דרך תפריט "תצורת אתר – > פרמטרים של כתובת אתר". בדרך כלל גוגל מבצע את הפעולות הנדרשות בעצמו, אבל אם אתם נתקלים בכל זאת בכמה גרסאות של דף הבית שמופיעות פתאום בחיפוש, תוכלו להגדיר לגוגל להתעלם מפרמטרים מסוימים בצורה ידנית.

תוכן הנחשף לגולשים בלבד
אתרים קופונים רבים מאפשרים רק לגולשים רשומים לצפות בחלק מן התוכן וחוסמים את הגישה לעמודים מסוימים למי שאינו רשום.
למרבה הצער, במקרה זה, כל ניסיון להציג לעכביש של גוגל תוכן מוסתר ייחשב בתוך "מיסוך" וזו פעולה שאסורה מכל וכל על ידי הקווים המנחים של גוגל. פתרון אחר ויעיל יותר יהיה ליצור עמוד מיוחד המציג את פרטי המבצעים השונים, אך לא מאפשר להיכנס אליהם ללא רישום. כך גם גוגל יוכל לראות ולאנדקס את המידע.
אגב, במידה ויש לכם דפים מוגני סיסמה שלא מציגים פרסומות רלוונטיות בתוכנית אדסנס של גוגל בגלל בעיות סריקה, תוכלו עדיין להגדיר גישה ספציפית רק לעכביש של אדסנס דרך ממשק הניהול של התוכנית, מבלי שפעולה זו תיחשב כמיסוך.

עדכון מהיר מאוד של תכנים
זוהי אולי הבעיה הכי גדולה של אתרי הקופונים : התוכן שלהם מתעדכן כמה פעמיים ביום בקצב מהיר במיוחד ולאורך כל מחזור החיים שלהם.
הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא ליצור מעין סוג של ארכיון למבצעים קודמים גם אם הם אינם פעילים יותר. הסיבה היא שגם גולש שנכנס למבצע לא פעיל, יכול להתרשם מהמבצע ולהירשם לאתר עם כתובת הדואר שלו (מרבית אתרי הקופונים פועלים בעיקר דרך רשימות דיוור). זו דרך טובה במיוחד ללכוד גולשים "מתוחכמים" שמחפשים מבצעים של עסקים ספציפיים.
על מנת לשפר את קצב הביקורים של העכביש של גוגל, אין מנוס אלא לחכות ולהמשיך להשקיע בקידום האתר, עד שהוא יתאים את קצב הביקורים שלו לקצב העדכון של האתר.  אפשרות אחרת היא להקים בלוג ובו לעדכן דרך פוסטים על מבצעים חדשים. גוגל בדרך כלל מעדכן פוסטים מהר יותר מאשר אתרי אינטרנט רגילים ואפילו דפים סטטיים בתוך מערכות בלוגים (כגון וורדפרס).

איזו מילת מפתח לקדם?
מכיוון שהקהל הישראלי עוד לא ממש יודע אם הוא מחפשים דילים, מבצעים או סתם קופונים, כרגע אפשר להמשיך ולהתמקד בכל אחת מן המילים האלו. התחרות במילה דילים היא מעט יותר קשה בגלל הרבה אתרים של חברות תעופה, אך להתברג בעשירייה הראשונה תחת "מבצעים" או "קופונים" היא ממש לא משימה בלתי אפשרית, במיוחד בגלל שרוב אתרי הקופונים הגדולים משווקים בעיקר את השם שלהם, ומתמקדים משום מה פחות בקידום אתרים אורגני.