כותרת גדולה מעניינת וייחודית

היי לכולם,

בואו נדבר על דף נחיתה. מה זה בכלל דף נחיתה?

דף נחיתה מבחינתי זה כל דף שהגולש נוחת עליו. אם הוא וחת ומגיע לדף מסוים עם קמפיין שלי או אפילו מחיפוש בגוגל, אז זה דף הנחיתה.

אבל אנחנו פה כדי לדבר על דפי נחיתה בקמפיינים ממומנים שונים או בפייסבוק או בגוגל, ואפילו ביוטיוב. המטרה שלי כשאני משלם כסף בקמפיין ממומן זה לא להביא את הגולש אלי לאתר כדי שיקרא עכשיו תוכן, אולי ימצא אפילו קישורים חיצוניים לחברים או המלצות מתוך התכנים. אני מביא את הגולש בתשלום לדף נחיתה, שכל מה שהוא אמור לעשות בדף הנחיתה הזה זה לקבל ערך מוסף של "מה אני עושה?" והוא אמור לקבל מידע על השירות המוצע וליצור איתי קשר. ליצור איתי קשר באמצעות טופס "צור קשר" , באמצעות מס' טלפון אותו אני מציג בתוך דף הנחיתה.

כשגולש מגיע לתוך דף הנחיתה יש לנו בין 5 ל- 8 שניות שכדאי לו לקרוא את התוכן והוא יעבור מהר ויחפש כותרת עניינית שמציעה לו בדיוק את השירות שהוא חיפש, כמה דגשים למה כדאי לו ליצור אתכם קשר? מה אתם מספקים לו? טופס "צור קשר" קצר וקולע, מספר טלפון. חשוב שיהיה לחיץ למובייל – זה דף נחיתה.

תשקיעו בדפי נחיתה שונים, אם יש לכם קמפיין שמציע מספר שירותים. נניח אצלי:  גם קידום אתרים ללקוחות עסקיים וגם קורסים – זה דפי נחיתה שונים. זה לא יהיה אותו דף נחיתה. אני רוצה שכל גולש יגיע בדיוק למה שהוא חיפש, בתהליך קצר וענייני, בלי שיצטרך לעבור עוד דפים.

בדף נחיתה שימו דברים מעוררי אמון, אל תשימו מוזיקה רועשת, תקפידו על תמונות טובות, איכותיות, פרצוף מחייך עושה את העבודה. יש עוד כמה דגשים מעניינים שכדאי לבדוק: דף נחיתה מצליח הוא דף נחיתה שגורם ליותר המרות.

תעשו ניסוי, אל תיצרו רק דף אחד. תיצרו כמה דפים – באחד הטופס יהיה בצד שמאל, באחד הטופס הוא בכלל למטה, מספר הטלפון במקום בולט, במקום בולט פחות, עם מלל שונה בין דפי נחיתה שונים, תצליחו לשפר את יחסי ההמרה עד שתמצאו את העמוד שעובד לכם הכי טוב מבין עמודי הנחיתה שבניתם.

שיהיה בהצלחה!

השיעורים