השפעת אחסון האתר

כיצד משפיע אחסון האתר על קידום אתרים שלו?

ומה הקשר בכלל?

אז ככה כן זה משפיע מכמה סיבות

1. במידה והאתר מאוחסן בשרת שמדי פעם נופל ולא ניתן להתחבר לאתר מילא גולשים שהגיעו ולא הצליחו להיכנס אבל כשהעכביש של גוגל לא מצליח להיכנס זה כבר סיפור אחר. אחסון אתרים שלא זמין 24/7 זאת תקלה חמורה, אי זמינות גורמת לנזק אמיתי בתהליך הקידום.

2. לפעמים אתרים יושבים על שרתים איטיים ועייפים מאוד זמן טעינת הדף יכולה להשפיע גם היא במיוחד בקידום ממומן פחות בקידום אורגני. זמן טעינה פרמטר בעל חשיבות לאחרונה שוב אומרים שאינו משפיע אבל תחשבו רגע על עצמכם כגולשים האם הייתם נשארים באתר שזז לאט ? תקוע ומקרטע ? כנראה שלא.

3. אחסון בארץ או בחו"ל ישנה חשיבות אדירה לכך שהשרת ישב בארץ בה מקדמים את האתר זאת אומרת אתר ישראלי ישב בשרת בארץ ולא בחו"ל. היום עם הסיבים האופטיים גם אם האתר נמצא רחוק גאוגרפית כנראה תהיה לזה השפעה קטנה, יש שרתים בעולם שלא תרגישו בהבדל בזמני הטעינה למרות האחסון בחו"ל.

4. על תתפתו לכל מיני אחסון אתרים חינם גוגל יודע מתי שרת אחסון חינמי, מה גם שהשרות שבחינמי רחוק מלהיות סביר.

5. שכנות רעה – זהו מצב שהאתר שלך יושב על אותו השרת יחד עם אתרים בתחומים שיש למנועי החיפוש בעיה איתם.  איך יודעים? מבררים אצל חברת האחסון ומוודים שאתרים עם השפעה שלילית לא יושבים על השרת שלכם, ישנם חברות שמציינים במיוחד שהם נמנעים מאחסון בתחומים מסוימים.

6. במידה ולכם יש הרבה אתרים שמאוחסנים על אותו השרת, ערך הקישורים היוצאים בניהם לא ממש שווה משהו.

אז לפני שרצים לאחסן אתר יש כמה בדיקות לבצע
אז יאללללה קדימה לעבודה.

השיעורים