סרטון הדרכה על 3 הכותרות החשובות

אחד הדברים הבסיסים ביותר בקידום אתרים זאת ההגדרה של כותרת ותיאור לכל דף באתר.
הרצון שלנו לשלוט ולתכנן לכול עמוד כותרת ותיאור ייחודיים לו שיתאימו לביטוי או המילה אותה אנחנו רוצים לקדם בדף זה.
במקביל לזה הכותרת והתיאור צריכים לגרום לגולש שלנו לבחור בתוצאה שלנו כאשר הוא נתקל בה בתוצאות החיפוש ולדלג על המתחרים שלנו.

ברוב מערכות ניהול התוכן ישנה אפשרות לשלוט על הכותרת ותיאור העמוד במידה ואין לנו אפשרות לבצע זאת עלינו לבקש ממתכנתי האתר לבצע התאמה זאת.

בוורדפרס וגומלה מההכרות שלי יש צורך בהתקנה של תוסף כדאי שתהיה האפשרות הזאת.

כותרות ותיאור הם דברים בסיסים מאוד ולמרות שלגוגל יש את היכולת להציג כותרת ותיאור עצמאית לעמודים כדאי שנהיה אנחנו אלה שנחליט מה כתוב שם, כך סיכוי גדול שהכותרת תתאים יותר לחיפוש של הגולש ותהיה שיווקית יותר.

הכותרת היא השורה הכחולה שאותה אנחנו רואים בתוצאות החיפוש בגוגל, התיאור מופיע מתחת לכותרת בצבע שחור, שניהם ביחד יכולים להיות הסיבה שגולש לא יבחר בתוצאה שלנו ולהפך.

כגולשים אנחנו סורקים במהירות עם העין את התוצאות ומקבלים החלטה תוך כמה שניות באיזה אתר לבחור.

מציע לכם לקרוא את המאמר הזה גם כן CTR זה מאמר על כיצד אנחנו יכולים להשפיע באיזו תוצאה הגולש יבחר וכיצד זה משפיע ישירות על הקידום.

התגית השלישית עלייה אני מדבר היא תגית רובוטס לא להתבלבל עם קובץ רובוטס. תגית רובוט מאפשרת לנו לומר לרובוטים השונים כיצד יש לנהוג בדף מסוים באמצעות פקודות פשוטת אנדקס או אל תאנדקס, תעקוב אחר הקישורים בדף או על תעקוב.

זהו תג מטא לכן נחפש אותו בראש דף ה HTML.
אלה הפקודות לסריקה מלאה ומעקב אחר הקישורים:

 

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="all">

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW">

אלה הפקודות לא לאנדקס ולא לעקוב

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="NOINDEX, NOFOLLOW">

<META NAME="ROBOTS" CONTENT="none">

בכל פעם שאני שומע על אתר שנעלם מהתוצאות של גוגל הבדיקה הראשונה שלי היא של מטא רובוט ושל רובוטס טקטס.

קיימות מגוון אפשרויות ופקודות נוסופות מטא רובוט.

בהצלחה

השיעורים