חשיבותו של דף תודה רבה

אהלן כולם!

בואו ונדבר מהו "דף תודה רבה"?

דף "תודה רבה" זה איזשהו דף שגולש נתקל בו רק אחרי שהוא מבצע פניה בדפי "צור קשר" או ביצע רכישה באתר שלכם. כולכם מכירים את זה גם כגולשים כשמופיע לכם "תודה רבה על פנייתכם, אחד מאתנו ישוב אליכם בהקדם".

יש חשיבות אדירה לדף הזה, בשיווק דיגיטלי, בפרסום באינטרנט, אנחנו יכולים לעקוב ע"י כך על ביצועי הקמפיין שלנו: מאיפה הגיעו הפניות, באמצעות זה שאנחנו יכולים בכל פעם שגולש מגיע לדף תודה רבה, לספור את ההמרה (?) שלו ולנתח מאיפה הוא הגיע לדף התודה רבה.

אז זאת סיבה אחת למה דף תודה רבה הוא מאוד חשוב, ואם יש לי כמה טפסי "צור קשר" באתר, ואני רוצה לנטר את כל אחד מהם בנפרד, חשוב ליצור לכל אחד מהם דף תודה רבה שונה.

בסה"כ כתובת שונה, זה יכול להיות לאותו עמוד, אין לי שום בעיה עם זה, אני בד"כ לא מאנדקס את העמוד הזה. דבר נוסף שדך תודה רבה יודע לעשות –  אני יכול לגרום לגולש כבר אחרי שפנה אלי, לתת לו עוד אלמנט של שכנוע. אני יכול בדף התודה רבה להציב לו איזשהו סרטון "תודה רבה, עכשיו תבין שפנית לחברת השיווק באינטרנט הטובה ביותר!" כל מיני רעיונות וטריקים נחמדים. אני יכול להראות לו עוד לקוחות ממליצים, אני יכול לגרום לו להשתכנע עוד יותר. כשהוא יקבל את הטלפון חזרה ממני, אני אעזור לו.

במידה וזה דף תודה רבה בסוף של רכישת מוצר, אני יכול לתת בדף התודה רבה, מעבר להגיד רק תודה רבה שהוא רכש, אני יכול לתת לו כל מיני מידעים חשובים כמו מה הזמן הממוצה לשילוח, טלפון לשימור לקוחות, טלפון לבירור מה מצב ההזמנה, מקום שבו הוא יכול להתעדכן בקוד הזמנת המוצר שלו… אלו דברים חשובים שאני יכול לעשות אחרי שהוא כבר הזמין, ולתת לגולש עוד הרגשה טובה.

אני יכול גם בדף התודה רבה, לשים לו אפשרות לשתף "שתף את המוצר שהזמנת" – תהליך שמצריך טיפה תכנות אבל לשתף – אם תשתף עם חברים שלך "גם אני רכשתי את המוצר הזה והזה" בסוף הרכישה, זה קטע מגניב שעשוי לעבוד לכם טוב. תנסו את זה.

בלי דף כזה הרבה יותר קשה לעקוב אחרי הביצועים.

תעקבו אחרי הערוץ, שיהיה בהצלחה!

יהיו פה עוד הרבה נושאים מעניינים.

השיעורים