כיצד לבחור חברה לקידום אתרים?
עדכון 16.2.17 כדאי לקרוא איך גוגל ממליצה לכם לבחור איך לבחור חברת קידום אתרים
תחום קידום אתרים הולך ומתפתח בקצב בלתי יאומן, ויחד איתו קמות חברות שמיטב עיסוקן הוא קידום אתרים. הן עוסקות ומעסיקות אנשים המתמחים בקידום אתרי לקוחות, או לפחות זה מה שנוטים לחשוב. איך תדעו ששכרתם את שירותיה של חברה אמינה ומקצועית? מה הם הפרמטרים הנפוצים בשוק על פיהם חשוב לבחור? כאשר מגיעים למצב בו ההיצע רב, וכולם עושים רושם טוב, שימו לב לניואנסים, לאותיות הקטנות ושאלו את כל השאלות. להלן מספר טיפים היכולים לסייע.

בקשו פרטים
שאלו ובררו מהן השיטות שבעזרתן אדם הנותן שירות של קידום אתרים הולך לקדם אתכם, הצליבו את השיטות עם השיטות המקובלות במנועי החיפוש השונים וודאו כי הן כבילות. לאחר מכן שאלו על מספר שעות עבודה ועל הידע של האדם המועמד לקדם אתכם. כמו כן, ישנה חשיבות רבה לתקציבכם ורצוי לדבר עליו כבר בתחילת הפגישה.

פגשו את המקדם בעצמו
וודאו שכאשר מגיעים לפגישה לצורך עבודה משותפת- החברה מפגישה אתכם גם עם האדם שיעבוד על קידומכם באופן אישי. תוכלו להפגש עם המנהל והכל יישמע נהדר, אבל האם האדם שהולך לעבוד על קידום אתרים עבורכם משביע רצון? האם יש בו את תכונות המקדם המתאימות? ברגע ששמו ידוע, תוכלו לחקור קצת על עבודתו ואולי אפילו לשוחח עם לקוחות ולקבל המלצות.

קידום אתרים שיווק לכל דבר
תחום קידום האתרים הוא בהחלט עניין שיווקי-כלכלי. מומלץ לבחור אדם המגיע מהתחום, בקיא ומבין אותו, ולא רק אדם היודע לתכנת ומבין באופן שטחי את העקרונות הבסיסיים. קידום יעיל ואיכותי דורש ניתוחים סטטיסטיים, הבנת מתחרים, התנהגות גולשים, החזרי השקעה ועוד יכולות שיווקיות שאדם הבא מרקע טכני של בניית אתרים או גרפיקה, לא בטוח יצליח לספק.

הצעות מחיר וסקר שוק
בצעו סקר שוק מקיף, קבלו המלצות, בקשו הצעות מחיר מחברות שונות והשוו בינהן.
היו קשובים לכל הפרטים, חשבו על התמונה הגדולה ותאמו ציפיות עם החברה איתה תעבדו.
בנוסף, אל תתקבעו על חברות.
התחום מלא בפרילאנסרים צעירים וסקרנים ששווה לבדוק מה יש להם להציע.