בלוגים למטרות קידום אתרים
קידום אתרים זהו תהליך ארוך וקשה המצריך עבודה רבה על תוכן, קישורים נכנסים, קישורים פנימיים ומגוון רחב של אלמנטים העוזרים לקידום טוב ויעיל יותר של האתר. אחזקת בלוגים שונים ברשת מהווה יתרון של ממש ומאפשרת קידום נוח ומקצועי יותר לאתר.
אחזקת בלוג אינה דבר של מה בכך. היא מצריכה היצמדות למספר כללים על מנת לאפשר בלוג המותאם בשלמות לקידום אתרים.

קידום אתרים לפי מילות מפתח
קידום אתר מבוצע לרוב על פי מילות המפתח. מנועי החיפוש קוראים את מילות המפתח ומתאימים את מיקומו של האתר במנועי החיפוש על פי פרמטרים שונים: תוכנו, הרלוונטיות למילות המפתח, קישורים נכנסים ושכלול גורמים נוספים. כך למעשה, מילות המפתח מהוות את הבסיס לכל פעולת קידום אתרים.

קישורים נכנסים
כתיבה על בסיס קבוע בבלוג מאפשרת הכנסת קישורים כאלו ואחרים לתוכן הנכתב. קישורים אלו יכולים להיות כבדי משקל בבוא הימים שכן גם הבלוג נקרא על ידי מנועי החיפוש כאתר רלוונטי למילות המפתח שלו. כתיבת בלוג בנושא הקשור לאתר תביא לחשיפה רבה יותר לאתר המקודם, הן מהגולשים הקוראים את הבלוג והן מהתוספת המשמעותית לקידום האתר במנועי החיפוש.

תוכן עדכני ושיווקי
תוכן עדכני ושיווקי מהווה דרך משמעותית לעדכון הלקוח ושיווק מוצרים כאלו ואחרים. כתיבת בלוג על בסיס קבוע תוך עדכון לגבי מבצעים, הנחות והטבות מאפשר משיכת קהל לקוחות חדש מעבר ליתרונות של הבלוג בכל הקשור למטרות קידום אתרים.

תוכן המותאם למטרות קידום אתרים
תוכן הבלוג צריך להיכתב בצורה המותאמת לקידום האתר. שימוש במילות מפתח בצפיפות של עד 5% יביא לתוצאות מרשימות. בנוסף, חשוב להשתמש בצורת כתיבה המאפשרת הבנה של מנועי החיפוש כי הטקסט רלוונטי ביותר למילות המפתח שלו. טקסט שמוכר על ידי מנועי החיפוש כאתר העוסק במילות חיפוש אלו מהווה תוסף משמעותי למשקל הקישורים היוצאים ממנו לאתרים השונים העוסקים בתחום.

קידום אתר באמצעות כתיבה קבועה בבלוגים שתומכים את האתר המרכזי תביא לשיפור ניכר בתוצאות קידום האתר של מנועי החיפוש. משקלו של הבלוג כמובן עולה ככל שהתוכן שנכתב רלוונטי לנושא האתר.