נועי החיפוש של ימינו הם הכלי העיקרי בו משתמש הגולש על מנת למצוא את השירות אותו הוא מחפש. כיום, כל בעלי העסקים והאנשים המחזיקים אתרים שונים יודעים כי זה לא מספיק ליצור אתר אינטרנט מושקע ומעוצב, ולא משנה כמה מאמץ הושקע בו. כל עוד לא מקדמים את האתר באופן שיווקי ומקצועי, הוא עלול להעלם מהר מאוד ממנועי החיפוש.

למה לקדם בגוגל?
גוגל הוא מנוע החיפוש הרלוונטי והנחשב ביותר כיום. על פי סקרים נקבע כי גוגל מקבל חשיפה מעל 90% כל שבוע. במילים אחרות, אם אתם מעוניינים להצליח לפרסם את עצמכם ואת האתר שלכם, ושהגולשים יימצאו אתכם, קידום אתרים בגוגל הוא חובה.
גוגל מחזיקה במעל 200 פרמטרים על פיהם מדורגים תוצאות החיפוש. מעט מאוד מתוכם חשופים לקהל הרחב. דבר זה מאפשר תחרות הוגנת וקידום כנה.

שאל את המומחה
קידום אתרים בגוגל הוא איננו עניין של מה בכך, וכדי להצליח לעשות זאת כראוי, יש להבין את המערכת ולדעת לנוע בתוכה ביעילות. בשוק קיימות המון חברות לקידום אתרים ורצוי להיזהר בבחירה ביניהן. חברות המציעות שירותים בחינם, המבטיחות הבטחות גדולות וחברות המחזיקות בעובדים חובבנים ללא ניסיון, בהחלט לא יוכלו לעשות קידום איכותי ולענות על צרכיכם. כמו כן, קיימות חברות ואנשים המתמחים ספציפית בקידום אתרים בגוגל, המכירים היטב את התחום של קידום אתרים ויכולים לספק שירותים מקצועיים. אל תתפשרו ובחרו אדם אמין, מומחה בעל ניסיון וידע, שיוכל להצדיק את כספכם.

טכניקות קידום
חלק מפרמטרים הדירוג של גוגל הידועים לכל, הם לגמרי הגיוניים ומשקלם ברור לנו.
למשל, כותרת העמוד, חשוב שהיא תהיה ייחודית ומתומצתת . זאת כדי שגוגל ידע במה האתר עוסק ולאיזה ביטויים לשים דגש, וכמובן שהגולש יידע איפה הוא נמצא ואיך הוא הגיע לשם.
פרמטר נוסף הוא כתובת העמוד. חשוב לשמור על כתובות עם כמה שפחות שרשורים, כתובות נקיות בעלות מילות מפתח קצרות הן השאיפה האידיאלית של גוגל.

לסיכום, בתחום קידום אתרים בגוגל חבוי כוח שיווקי וכלכלי עצום, המהווה חלק נרחב ומהותי בתחום האינטרנט בכל העולם.